Tevesoffa o sönderhostade lungor

Orkade inte gå ut nått i går utan jag bäddade ner mig i tevesoffan och försökte glo på lite teve. Det gick inget vidare då jag hade feber och somnade större delen utav tiden. Lyckades dock titta på en film, det vart sin city som var jätte bra.

Fasnade en stund framför datorn senare på kvällen vilket var trevligt sen när jag väl skulle försöka sova så gick det åt helvete då jag fick en massa hostattacke hela tiden. Har hostat mig igenom hela natten på ett ungeför så nu är lungorna bra ömma och halsen är då inte bättre.

Blir en lugn slappar dag, ska möjligtvis röja lite på rummet men mer tänker jag inte göra. Vill vara någorlunda kry när jag ska iväg till jobbet i morrn. Fattar inte hur snabbt en helg kan gå, känndes som om det var fredag eftrmiddag för bara några timmar sen.

Puss hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0