Vaniljte o bilder

Var och fikade på hembagarens med madde, chrille och werran förut. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord o helt plötsligt hade 1 timme gott och det var dags att bege sig hemmåt. Följde först med werran till willys för att hadla lite små saker.

Har precis laddat upp en massa bilder som jag hittade i min kamera på bilddagboken, är bilder från en massa fester. Har inte rikigt haft ork till att ladda upp de förens nu, men bättre sen en aldrig lixom.

Sitter nu och dricker vanlijte och försöker komma på lite bra musik jag kan ladder ner och sen fylla min mp3 med, har nämligen börjat ledsna på musiken jag har inlagg på den nu då jag nästan kan varje låt utan till.

Puss hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0