Åh vad tråkigt

Tog en tur ner på stan förut i dag efter att jag hade avverkat min morgon promenad. Var sugen på att shoppa men hittade ingen ting att spendera pengarna på förutom 3 par nya trosor. Tittade på lite gammla kort sen när jag kom hem, hittade en massa på när mina föräldrar var unga. Åh herre gud så de så ut, frisyrerna och kläderna var ju nästan skrämmande.

Fick ett rygg och tog lite ego kort men sen vart jag uttråkad och la mig i soffan med mp3 spelare och där har jag legat större delen utav dagen. Vill hitta på något men jag vet inte riktigt vad och det gör ju inte saken bättre. Nä ska sätta mig i soffan med mp3 spelaren igen och se ifall man kommer på något att göra.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0