Så ovanligt att det...

Ja men vad ovanligt att det regnare eller inte. Hoppas att inte hela sommare kommer att regna bort för jag vill ha tillbaka solen och värmen. Håller tummarna för att det kommer va fint väder nästa lördag då ellen ska gifta sig samt sen när jag sak iväg på kryssning.

I dag har jag lunchat med madde på sultans city, det var trevligt och måste göras oftare. Träffade även glenn och nathalie där. Snackade lite skit sen vart det en tripp till bolaget för min mor ville ha vin sen åkte jag och hyrde film.

Tittade på the oxford murders som var helt okej sen tittade jag på transformers och jag vart helt såld. Jag kommer garanterat gå och se transformers 2 på bio sen. Annars så har det varit en lugn dag, ska strax sätta mig i soffan och titta på lite teve. Ska nog även passa på att måla naglarna också, vilken färg det vette tusan tror det får bli genomskinligt nagellack.

//M


Ditt ord
Postat av: Madde

Ja sa ju att transformers var värd att se ler

2009-07-10 @ 09:46:15
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Japp du hade så rätt så :)

2009-07-10 @ 16:04:26
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0