Ur funktion

Tisdags kväll satt vi några hemma hos barbro och firade mig lite i förväg för jag fyllde år dagen efter. På onsdagen så fyllde jag år, fick lite presenter utav mina föräldrar.

Sen åke jag och min mor till norrköping för att hämta min mobil som änligen var klar efter lagning. Vart en runda på stan innan vi drog hem för att äta mat. Farmor kom över sen för att fira med efter det drog jag hem till jonna för lite grillning. Vart inte så långvarigt där pga av en händelse så vi fortsatte hemma hos jenny istället.

Sen vart det harrys på kvällen där man träffan en hel del folk man kände. Sen när det stänge fick vi med oss hem hel drös ner till djulö för att bada, många nakna karlar var det.

Hemma och i säng vid 3 tiden, vaknade vid 8 av att jag var jätte törstig och kände att jag hade en grym huvudvärk. Vart sängen några timmar till och sen soffan. Hämtade jenny sen hos sandra och körde hem henne vid 3 tiden då jag var någorlunda fungerbar.

Resten utav kvällen ska jag bara slöa men jävlar vilken kul kväll jag hade i går, bästa födelsedagen på länge!

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0