Doftar nybakat

Har lekt sockerbagare i dag och bakat en sockertårta i tuttform. Den vart riktigt bra fast jag vet dock inte hur den smakar, för hoppningsvis så smakar den bra. Det får vi reda på sen till kvällsfikat.

Är sugen på att dra ner till djulö lika så jenny men vi har ett problem, hur ska vi ta oss ner. Jag har ingen tillgång till bil och cykla kan vi inte göra då jennys cykel är urfunktion. Att gå ner skulle bokstavligt talat ta död på oss, eller ja ner skulle vi nog kunna ta oss värre blir det när man ska hem sen.

Det tåls att funderar på hur vi ska gör. Usch jag börjar bli nervös, vill ha brevet från iuc med beskedet i NU! Har ialla fall kanske kommit på en plan B utifall jag inte kommer in på skolan. 

Åh min mor är nere på stan nu och håller på att klura ut något bra att köpa i födelsedagspressent åt mig. Det är inte det lättaste för jag vet inte vad jag önskar mig i pressent.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0