Fika dag

Möte upp jenny och emmy nere på stan vid tolv och käkade lunch på tropicana (tror jag det heter). Typ enda ställeti hela katrineholm som serverar  varma pasta rätter. Efter ett tag kom tt och gjorde oss sällskap, sen drog vi till ica nära och hämtade ut ett paket som vi har väntat på.

Tog en fika med madde och chrille sen på sultans norr, hade jätte trevligt då jag inte träffade de på ett bra tag. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord.

Sitter nu hemma hos sophia för jag ska vara hundvakt i natt åt lily och hannibal (ena valpen) då sophia har åkt till norge för att läma diesel (andra valpen) till sina nya ägare. Ska strax mysa ner mig i soffan med hannibal och titta på en film, sen blir det en kvällspromenix med lily och sen sova.

I morrn är det dags att gå till frissan och färga håret och sen skulle mamma och jag göra nått på eftermiddagen men jag har så dåligt minne så jag kommer inte ihåg vad det var.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0