F**k

Fick antangingsbeskedet från IUC och det var ju ingen höjdare, fick reservplats 13. När man äntligen har hittat något man verkligen vill plugga till så skiter det sig! Jaha då var det bara att börja fundera på en plan B. Har ialla fall hittat ett jobb som jag har sökt men sen vet man ju int ehur stor chansen är att man får det,

Nä dränka sina sorger och ilska med en flaska vin i kväll och se om man kanske kommer på någon genialisk idé. Eller så kör jag på det jag alltid har skojat om, att gifta mig rik. Synd bara att man är en aningen kräsen och faktisk vill tjäna sina egna pengar.

Jag försöker, kanske inte så jätte stort men en bit på vägen. Tycker inte det ska vara påtvingat för då känns det bara falskt.

//M


Ditt ord
Postat av: wiggan

Vad tråkigt att du inte kom in:( vad e det för jobb du sökt då? hoppas det går bättre där.. lycka till!

2009-06-25 @ 21:15:07
Postat av: Maddiie

Sånt som händer, bara att ta nya tag :) Det är ett tandsköterskejobb här i stan, visserlige bara ett vik men bättre än inget allt. Tack så mkt :)

2009-06-26 @ 02:27:31
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0