Helgen

Fredags kväll bestog utav möhippa  för ellen som sak gifta sig om ca 3 veckor. Började med firandet hemma hos barbro där vi hade överaskningsfest för ellen. Kläde ut henne i en french maid dress, bar det ner på stan för ellen skulle sälja ballonger och pussar. När ballongerna vart slut så bytte vi den lappen mot kramar istället. Gick runt på krogarna och sista annhalt var harrys. Ellen lyckades tjäna ihop över 400 kr. Rundade av kvällen med mat på donkan.

Lördag vart en seg dag då jag mest låg i soffan med huvudvärk. Att jag inte lär mig att dricka tillräckligt mkt vatten när det är så varmt. Gick hem till barbro vid 21 tiden och drack gorilla sen vart det stadsparken för att träffa jenny, krille, tobbe och hans tjej. Vart en sväng till statt, har inte varit där på envigheter men hade jätte kul. Trallade hem vid halv 2 tiden och passade på att köpa en hamburgetallrik som fick avslutas kvällen.

I dag har jag legat ute och solat en stund men tillslut vart det för varmt för mig så jag la mig i soffan inomhus med en bra bok. Tittade på LA Ink och jävlar vilka gryma tatueringar det gjorde i dag. Nä nu ska jag  ta en kalldusch och svalka av mig lite.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0