Herre gud!

Åkte til norrköping i dag med min far, farmor samt jenny för att min farmor ville handla lite där. Vi begränsade oss till ingelsta områden då vi int ehade någon lust att gå med min farmor frånhelvetet inne i norrköping.

Det gick rätt så bra, hon hittade hälften utav sakerna hon skulle ha, sen vart det en mardröms tur inne på ica maxi där hon skulle handla mat. Hon skulle promt titta på allt hon inte skulle köpa, gammla helvetes jävla människor säger jag. Jenny insåg efter idag varför jag och pappa hade våndats över denna dagen och varför jag hade klagat i förväg. men tack så jätte mkt gumman att du följde med, du räddade min dag!

När vi kom hem till stan och dumpat min farmor drog jenny och jag till hot basilkia för lite mat sen gick jag hem och dog i soffan. Sitter nu och väntar på att lasangen ska bli klar som står i ugnen. Sen ska vi se om jag och jenny kan skrapa ihop lite folk som har lust att kanske spela lite kub, twister eller göra andra galenheter.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0