Lördag

Vart en sväng över till jenny i går där det var lite fest, själv höll jag mig nykter. Åkte ner en sväng på krogen men det var ingen höjdare, körde hem jenny vid tolv tiden sen åkte jag hem till mig och kröp ner i sängen.

I dag så vart det studenten för alla gymnasie 3:or i katrineholm, åkte ner på stan och kollade när de åkte runt i sina vagnar och tjoade. Det fick än att tänka tillbaka på en när en själv tog studenten, kom även på att det är 3 årsen en annan stog på vagnen och tjoade över att man tagit studenten.

Åkte och solade solarium en stund sen innanjag åkte hem och fixade mat. Vart teve soffan sen där jag lyckades somna 1 timme eller så. Var och hämtade emil och sandrah förut som var ute i skogen och körde in de till stan. Nu sitter man i soffan och moffar chips och slänger ett öga på teven.


Jag känner mig likgiltig till allt, känns som att jag inte har någon ork eller engagemang till något längre. Det är en utav orsakerna till att jag knappt har hört av mig till någon utav mina vänner, det andra är att jag är extremt dålig på den fronten. Jag vet att jag måste bättra mig på det så att jag inte förlorar någon. Visst jag umgås rätt så mkt med jenny men oftas brukar det vara så att vi sitter i varsit hörn utav soffan, glor på teve och säger knappt ett ord till varandra. Men visst det är ingen ursäkt för att jag varit usel på att höra av mig.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0