Skruv maja

Körde ner på stan med min mor idag då hon skulle uträtta lite ärenden sen vart det iväg till jysk för vi skulle ha lite skoförvaring då jag har lyckats sammla å mig en mindre skoaffär här hemma.

Vi hittade en skobyrå samt en skohylla som vi följa med hem och jag hade den stora äran att skruva ihop det. Efter lite svärande så fick jag ihop nästan hela skobyrån sen fick mamma skruva ihop resten för jag tog en paus och gick ner på stan.

Mötte upp jenny vid åhlens och så gick vi en runda å stan för hon skulle hitta ett studentkort till tone. När det var avklarat gick vi till tropicana för lite lunch, vart pastasallade med ost och skika och jenny tog en pizza. Maten där är jätte god och påköpte är det trevlig personal och bra priser.

När jag kom hem skruvade jag ihop skohyllan och sen var det bara att ställa iordning skorna, reultatet vart jätte bra. Sen kom tröttheten och det vart soffan efter middagen och där ligger jag fortfarande fast nu är jag lite piggare än förut. Ska strax fixa till en kopp té då jag är lite frusen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0