Soffläge i dag

Klev upp kvart över sex i morse då sophia skulle komma över med lily som jag ska ha hela dagen. Kan ju säga att jag var ju inte den piggaste men upp kom jag. Efter att sophia hade lämnat damen så gick jag och la mig i sängen för yttligare några timmars sömn och lily beslag tog ena soffan.

Var ute på en promenad för en stund sen och det måste ha varit denkrtaste promenaden i världshistorien, 1 minut var vi ute sen ville hon promt hem! Varför den korta promenade var för att det spöregnar ute och hon avskyr verkligen regn. Så efter att ha trokat henne med en handduk så ligger vi nu i varsin soffa och myser, det kommer vi nog att göra resten utav dagen.

//M

Ditt ord
Postat av: Sophia

Hahahaha Lily älskar ju regn !!!!

Tack för hjälpen idag <3

2009-06-12 @ 17:30:17
Postat av: Maddiie

Det har jag då inte märk när jag har varit ute med henne när det har regnat :P Så lite så :)

2009-06-12 @ 19:26:20
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0