Tjoho..

I går vart det en sväng till harrys vid tio tiden men sandra, sandras mor, jenny, andreas, tomas och en massa mer folk. Hade en jätte trevlig kväll i går och sen hamnade man på efterfest hos andreas och tomas igen i nävertorp.

Kom hem kvart i sex i morse och åt frukost med min mor som skulle i väg till jobbet sen. När jag vaknade efter att ha sovit några timmar så mådde jag allt annat än bra, bakis så det skrek om det. Säger ju då bara att det är farligt att ta en krogrunda med skåningar/finnar för de kan verkligen dricka.

Huvudet har dunkat större delen utav dagen och på köpte har jag en grym mensvärk så jag tror jag nästan ska avlida. Sammlade ialla fall ihop mig och åkte och hämtade upp jenny vid tre tiden för vi skulle till bolaget och efter det vart det raka vägen hem till soffan. Mer har jag inte orkat göra förutom att ligga och vrida och vända mig i soffan utav smärta pga den där förbannade jävla mensvärken. På köpet så har vi inga värktabletter hemma så det är bara le och försöka se glad ut.

Nä funderar på att krypa ner i sängen och sova men en varm vetekudde över magen ihop om att lindra värken.

//en bakfull M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0