090305

Var en sväng till bolaget i dag för att handla till mig och min far sen var jag tvungen att köpa cigg till honom oxå för de var ju såklar slut. Sen när jag kom hem och dumpat av det så skulle jag bege mig till jenny med då trillade det in ett mess från henne att hon mådde pyton så film tittande får bli en annan dag.

Istället tog jag tag och städade lite samt försökte komma på vad jag vill plugga till. Det sist nämnda har jag ännu inte klurat ut. Fixade middag sen och efter det så åkte mamma och jag upp till onoff för jag skulle köpa en vågtång men nix det hade de inte. Porvade inne på öb men inte där heller, men vi passade på att köpa lite hygienartiklar istället.

Tillsist provade vi elgiganten och där vart det jackpott så nu ligger vågtången hemma hos mig, en röd och fin ob nordica. Nä ska poppa lite popcorn och sen sätta mig ner och se om jag hittar nått skoj att plugga til.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0