Harley Davidson and the Marlboro Man

Var hemma hos barbro och tittade på film med henne och jenny i dag, det vart Harley davidson & the marlboro man samt förorts ungar. Båda filmerna var jätte bra och naturligtvis så vart det chips och cola till filmerna.

Vart en sväng upp til jysk med min morn för att handla förvarings lådor sen vart det willys.
När vi kom hem så fixade jag fruktsallad sen bänkade jag mig framför datorn och anmälde mig till örebros universitet, skrev ut min fars cv, skrev klart min telefonlista samt fixa iordning alla mina papper i min pärm.

I morrn bär det av upp till jysk för att köpa förvarings lådor till mig, testade med min mors i min garderob för att se om det skulle bli bra så nu ser det ut som ett kaos i rummet men kläder till höger och vänster. Sen ska jag fika med werran kl 12 på hembagarens och snacka lite skit.

Resten utav dagen kommer att gå åt till att städa och fixa på mitt rum.



//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0