Kläder

Var i norrköping i går hela dagen med jenny, barbro och krille. Hade jätte trevligt och lyckades komma hem med några fynd. Men att hitta ett rött brett bälte i norrköping var en omöjlighet men som tur var hittade jag ett hemma i stan.

Var helt jävla slut närt vi kom hem i går vid fyra tiden så efter maten vart det soffan för mig där jag slockande i 1½ timme. Emil ringde och tjatade över mig till honom för lite festande, drog med mig barbor oxå. Var inte så jätte livat hemma hos honom med det gjorde inte så mkt. Sen vart det ner på krogen, var inte mkt folk man kände där så när san marino stängde gick jag hem och sov.

Var i väg och handlade med barbro förut så nu har vi allt till middagen i kväll sen blir det till att dricka goda gorillor.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0