SonyEricsson w595i

Var nere på Af för att lyssna på kronfågel och lämna in min ansökan till de lixom 40 pers till. Träffade werran så vi gjorde sällskap där medans vi lyssnade på vad de hade att berätta samt att de visade bilder från fabriken.

Sen hämtade jag jennys papper på kullbergskahuset sen vart det ner till åhlens och möta upp henne och barbro. Knallade upp till lindex och sen hem till barbro för att läsa igenom jennys personliga brev som hon ska skicka till IUC. 

Jag passade även på att beställa en ny mobil samt abonnemang från telia, så om ex antal dagar så kommer jag få min efterlängtade sony ericsson w595i som jag har tittat på ett bra tag.



Ska över till jenny om en stund sen blir det en liten sväng ut på krogen och kolla läget. I morrn blir det en lite road trip till vingåker för att kolla på lite skor.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0