Statt

Det vart inget vingåker igår men det gjorde mig inget utan istälet så vart det upp en sväng till jenny. Sen drog hon och jag hem till jessica som satt och festade med lite IUC:are. Drog iväg vid elva och hämtade upp krille och marcus och drog iväg till statt.

Var inte så mkt folk när vi kom dit så jag och jenny drog iväg en sväng ner till stan och kollade krogarna där medans grabbarna fasnade vid spel borden. Det var inte mkt drag på krogarna så vi tog mc driven och käkade cheesburgare inna vi drog tillbaka till statt. Döm om våran förvåning vilken jävla kö det var utanför och hur mkt folk det var som hade kommit medans vi hade varit borta.

När satt stängde vart det mc driven igen, sen bort till stompers som hae årsfest. Var dock inte så lång variga där utan åkte hem vid tre och kröp ner i sängen. Hade dock lite svårt att somna tackvare alla cola jag hade pimplat i mig under kvällen.

I dag blir en slappar dag, funderar på chips och dipp men jag vet inte rikigt. Kanske dipp och morötter, det är ju lite nyttigare än det första allternativet.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0