Veckans babes!

Har pinat mig igenom större delen utav beckfilmen nu med huvudvärk och tänker pina mig igenom till slutet. man kan ju inte gå och lägga sig om missa slutet, det funkar ju inte.

För att göra bloggen lite roligare så tänke jag börja med att lägga upp veckans babes varje söndag. Och jag tänkte försöka hitta två snygga babes varje vecka vars första bokstav i förnamnet följer alfabetets ordning.
Så först ut är A och då valde jag Angelina Jolie och
Adriana Lima.



//M




Ditt ord
Postat av: Jenny

Haha, du är ju rolig du!

2009-03-23 @ 14:16:08
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag vet men se upp om jag inte hittar någon kändis på J så slänger jag in en bild på dig istället =D

2009-03-23 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0