Ett tal hit och ett tal dit

Åkte till skolan i morse och i dag började vi klockan 8.00. Var lite piggare i dag då jag hade sovit lite bättre den här natten som var än förra.

I skolan fyllde jag i en massa papper innan det var dags att kasta sig över matte boken. Vid lunch tid var jag grymt uttråkad och satte mig framför en dator och surfade en stund. Sen när lunchen var slut så vart det bara att stoppa näsan i boken igen. Hade jag inte haft headsetet till mobilen så jag kunde lyssna på musik så hade jag nog inte överlevt dagen.

När jag kom hem var det dags att fixa till middag och sen tvät dog jag i soffan en stund. Släpade mig själv in till badrummet förut och tog ett varmt bad för att mjuka upp min kropp.

Snart är det dags för NCIS  samt NCIS LA och efter det blir det nog banne mig sängen för min del.


                                                          Så här road var jag utav skolan i dag

//M

 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0