Fika och mat

Vart en fika med kierstin efter skolan och det var mkt skit snack samt skratt. Sen efter fikan så drog vi till coop där vi möte upp alexander och kristoffer.

Handlade alla ingredienserna till taccogratängen och sen åkte vi hem till kristoffer och fixad till maten. Vart mkt snack och bus då de där sköningarna åker hem till sina städer på fredag då de ska ut på praktik på måndagen och kommer inte tillbaks till stan förens i januari.

Nä börjar jag bli grymt trött så ska strax gå och lägga mig. Dock så funderar jag på ifall jag skulle ta och måla naglarna så jag blir extra trött för då kanske jag har turen att somna på en gång istället för att ligga o vrida och vända på mig 311 gånger innan jag somnar.

Hur som haver så är det torsdag i morrn och det innebär att det är bio dags för mig och emmy. Vi ska nämligen se premiären av new moon kl 00.00 på natten. Ska blir rikigt kul, mindre kul blir det när man ska upp till skolan dagen efter men det är ett senare problem.

God natt på er alla och hoppas ni få sover gott.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0