Gårdagen

I går hände det inte så mkt för min del. Vart en sväng ner på stan med min mor, kollade lite på hm och sen i dahlströms guld affär på thomas sabos smycken.

Efter det satte jag igång att läsa stephenie meyers andra bok när jag hör din röst som emmy hade lämnat åt mig i brevlådan. Jag sträckläste från kl 14 till kl 19.45 med ett litet avbrott för att äta mat. Jag vart helt uppslukade utav boken så det var svårt att lägga den ifrån sig så naturligtvis så läste jag ju ut den igår.

I dag händer det inte så värst mkt vad jag vet, funderar på att städa och kanske åka upp en sväng till öb. Ska kolla med emmy också om hon har den 3:e boken så jag kan kasta mig över den också.

Men nu ska det betalas räkningar och kolla om det finns några jobb att söka.

//M

Ditt ord
Postat av: Anonym

Aaaaaah, tomas sabo, är hans kollektion i stan, i loooove him, skrev till han för ett tag sen och önskade en antikrist kollektion, men han avböjde den.. :( undra varför:P emmy

2009-11-03 @ 17:58:49
Postat av: Maddiie

De har haft hans smycken rätt så länge där inne o nu har han började designa klockor :D de har tagit några utav hans klockor o de är jääääätte snygga dregglar

2009-11-03 @ 20:52:51
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0