Helgen

Helgen som var bestod utav att i fredags vart det en tur på stan med min kusin. Sen lunchade jag med kierstin, kristoffer och tt på hotbasilikan. På kvällen vart det inflyttningsfest hos jenny i hennes nya 1:a vliket var jätte fin. Anah från borås hade kommit på besök också och det var så trevligt att se henne. Vi var väl säkert 15 styckna hemma hos jenny och det var jätte kul. Kristoffer och jag delade på en jägerflaska som vi blandande med redbull, mumma. Sen vart det ner på krogen och mingla.

Lördag föttera gjorde grymt ocn då jag fortfarande har skavsår och jag var rätt så seg. Låg större delen utav dagen i soffan och gjorde ingen ting. Sen vid sex tiden började jag fixa till mig för jag skulle på halloween party hemma hos sandra. Mötte upp jenny, kristoffer och annan vid coop vid halv åtta tiden och gick i sammlad trupp hem till sandra. Där var partyt redan igång så det var bara till att hitta en sittplats och börja festa. Drog till statt sen och dansa och minglade innan jag gick hem vid ett tiden då mina fötter började strejka.

I dag gick jag upp kl sex för sophia skulle komma över med lily då jag skulle va hundvakt. Efter att skitgrisen hade kommit så gick jag och la mig en stund till. Vart en promenix vid tio tiden och fy fan vad ont jag hade vid hälarna där skavsåren sitter så det vart en långsamm promenad med lily. Sen har vi bara kört soffhäng hela dagen. Resten utav kvällen kommer att bli lugn då fötterna fortfarande gör grymt ont.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0