Jaha

Hade filmkväll hemma hos natha i tisdagskväll med henne och emmy. Vi hade skit kul, tittade på skräckfilm och moffade i oss en massa onyttigheter. Satt och snackade en massa skit och larvade oss på fb, gjorde ett test där man kunde få veta sitt hamster namn och natha heter Sliver, jag heter Snicker och emmy heter Sprinkles. Vi avslutade våran filmkväl kl 4 på morgonen.


Tog en lång sovmorgon på onsdagen efter som våran filmkväll slutade kl 4 på morgonen. Hände inte så mkt under dagen, vart mest soffhäng. På kvällen drog natha och jag upp till kristoffer och snackade lite skit. Franken kom över samt nina och annelie.

Drog ner till lilla kroge sen, satte oss vid ett borde och helt plötsligt kommer det 3 killar och sätter sig vid oss och börjar snacka. Tycker de verkar lite skumma, de såg ut som att hjärncellerna inte rikigt klickade. Sen efter ett tag säger nina till mig att fan det lukar kaviar om en utav killarna som sitter brevid henne och då går ett ljus upp för mig.

Förmodligen så har de tagit kräfta (drog) och det brukar lukta skaldjur om än då. Jippi, efter mkt om och men så lyckas vi flytta till ett långbord då wearner, jenny och natha hade kommit ner till lilla. Lyckas ialla fall bli av med idioterna en stund, efter ett tag så trillar det in mer folk på lilla. Börjar iakta större delen utav de om kommer fram till att förmodligen 3/5 delar utav alla som var på lilla igår hade dragit i sig något jävla skit o var höga.

Drog hem sen vid 2 och det var så jävla skönt att krypan ner i sängen och sova.

I dag har morsan och jag varit och storhandlat på willys och varit en sväng upp till Ö&B och köpt små matter att ha vid sängarna. Är hundvakt åt lily i dag så nu ligger hon och jag i soffan och myser. Får se ifall det blir till att glo på film i kväll hemma hos franken.

//M


Ditt ord
Postat av: Ida

Jag ÄLSKAR din bakgrund. Vart har du hittat den! =P

2009-11-12 @ 14:41:15
URL: http://flikkanmedgodsmak.blogg.se/
Postat av: Maddiie

jag googlade på bilder eller wallpapper med fjärilar har jag för mig :)

2009-11-12 @ 17:06:06
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0