Planer för i morrn

Har börjat planera lite smått vad jag ska roa mig med i morrn. Först ska jag ialla fall gå till bibblan och lämna tillbaka den 4:e twilight boken som jag har läst ute. Sen funderar jag på att köpa nagelack i någon uppiggande färg men vi får se hur modig jag blir med färgvalet. Efter det blir det nog att jag köper med mig sushi hem för just förtillfället så är jag grymt sugen på det och troligtvis så är jag fortfarande det i morrn. Sen avslutar jag nog dagen med ett skönt träningspass på friskis, ha rinte tränat på över 1 veckan då jag har haft gryma skavsår som har plågat mig lite.

Men nu gott folk blir det sängen för min del. God natt på er och sov så gott.

//M

                                                      

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0