Stel i armen

Den enda biverkning jag har fått efter att ha tagit vaccinet är att jag är stel i armen samt att jag är öm där de tog sprutan. Efter som jag är öm på vänster armen så gick det inte att ligga och sova på vänster sida vilket är min bästa sov sida så i dag är jag en aningen seg. Sitte roch är lite frusen också men det kan bero på att det inte är någon direkt värme här i skolan.

Det är lunch om mindre än 1 timme vilket är skönt för jag är jätte hungrig. Efter lunchen ska jag åka hem och plugga ( läs: lägga mig i soffan och vila en stund).

Sen i kväll är det bio och fest som står på schemat och jag hoppas att det utekvällen blir lika bra som förr förra helgen. Det var inget bråk, inga knarkare inne på krogen utan det var bara städat folk ute.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0