Torsdag den 19/11

Frukosten är avklarad och jag är fixad så det är väl bara att packa ihop sakerna och bege sig till skolan. Känns dock inte så lockande då är grå trist väder ute och det säkert kommer att regna vilken minut som helst.

Efter skolan i dag så blir det att åka o storhandla med natha och sen fika med henne och emmy. Efter det blir det hem o äta middag sen vet jag inte om jag ska sova eller inte för kl 00.00 i natt ska emmy och jag på bio. Fråga är om jag ska vara vaken hela natten igenom tills bion slutar eller om jag ska sova några timmar innan den börjar..hmm det tåls att tänka på.

Nä nu ska jag åka iväg till skolan. Hoppas ni alla får en bra dag.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0