Torsdag

Så vad har jag gjort för skoj i dag då? Jo jag fikade med henke på förmiddagen på hembagarens och snackade en massa skit i vanlig ordning.

Sen när jag kom hem så kastade jag mig över den 3:e twilight boken som emmy kom med igår. Gjorde ett litet avbrott vid 15 tiden för att hjälpa min far med maten sen när det var klart så kastade jag mig över boken igen. Vid 17 tiden så hade jag läst ut boken så i morrn ska jag ner till bibblan och se ifall de har den 4:e boken.

Sen vid 18 tiden kom franken och hämtade upp mig för vi skulle handla mat då han hade lovat at tbjuda mig på middagen. Vart spagetti och köttförsås vilket smakade jätte gott sen vart det teve tittaden. Kollade på någon film med willem dafoe som var väldigt skum.

Nä dags för sänge för i morrn bär det av till norrköping vid 10 tiden. Natti natti på er.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0