Blir inte alltid som man planerar

Hade tänkt att bara sitta hemma och ta det lungt ikväll men så vart det inte. Sophia ringde vid halv åtta och frågade om jag ville följa med till harrys och det var klart att jag kunde offra mig och göra det. Fixade till mig och knallade hem till henne vid halv nio och tog en jäger redbull med henne och nina innan vi trallade iväg till harrys.

Vi käkade mat på harrys, tog oxfiletoast vilket var jätte gott och sophia var jätterar och bjöd mig på det. Tack så mkt gumman! Sen dansade vi järnet på dansgolvet och fan vad kul jag hade. Har inte haft så roligt på ett bra tag.

Drog vid tolvtiden då medelåldern inne på harrys var 40+. Följde med sophia när hon gick kvällspromenaden med lily och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0