Full rulle

Var lite segt att kliva upp ur sängen men kom ialla fall upp halv 10. Vart en skål flingor och mjölk framför datorn/teven. Efter att ha käkat frukost samt fixat till mig så fixade jag lite i boden så det gick att ställa in cyklarna så de slipper stå ute under vintern.

Sen fortsatte jag med att rensa ut en massa skit i tvättsugan och tog en tur till tippen. Ringde plåtis däck och kollade när de hade tid för att byta till vinterdäck på våran bil. Orkade inte vänta på att min far skulle ta tag i det. Så i morrn ska jag åka dit så ska de byta däck åt oss.

Lunchade med henke nere på donkan, jag vet inte så nyttig mat med gott var det. Snackade lite skit och kollade på folk som åkte genom driven.

Nu har jag suttit och skickat iväg lite jobbansökningar och håller tummarna för att man kanske kan få ett positivt besked från någon utav de. Ska bädda ner mig i soffan och fortsätta läsa boken jag håller på med, sak även messa emmy och kolla ifall vi ska ta en kvällspormenix.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0