Helt slut

Fy tusan vad slut jag är efter bas passet nere på friskis och svettis. Noll kordination och noll kondis men jag överlevde hela timmen och dame I fell good. Dock så vill jag inte veta hur grym träningsvärk jag kommer att ha i morrn men får se det som ett tecken på att man har använt kroppen ordentligt.

Käkade middag för en lite stund sen och nu är det soffhäng som gäller resten utav kvällen för det finns fasiken inte mkt krafter kvar i den här kroppen.

Åh just det jag hittade min favvo tröja som jag trodde jag hade tappat bort för ca 2½  år sen. Har vänt upp och ner på min garderob samt tvättstuga x antal gånger under de senaste åren i hopp om att hitta den. Men så i dag hittade jag den och det låg i påsen med mina träningsskor som jag då inte har använt på 2½ år. Snacka om att jag var lika lycklig som en lite unge på julafton.

Nä nu ska jag inta soffläge men kanske skriver något mer inlägg senare i kväll.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0