Hit och dit

Mobilen ringde lite innan halv 9 i morse och funderade först på att skita i att svara men svarar till sist. Det var min kusin som undrade ifall jag hade lust att följa med till norrköping som smakråd då hon skulle köpa skor. Så snäll som jag är så stallde jag upp, på köpte så kom jag ju upp tidigt också för annars hade jag väl inte klivit upp ur sängen förens efter kl 10.

Kom hem från norrköping vid 13 tiden vart det ner på stan. Mötte upp emmy och natha som käkade lunch på hot basilikan. Strosade runt lite på stan sen gick vi till friskis och svettis där natha och jag skaffade oss varsit träningskort så nu jävlar ska vi komma i form.

Sen bar det va upp till willy då natha skulle storhandla, sen bjöd natha på fika när vi kom hem till henne. Efter fikat körde jag hem emmy och sen bänkade jag mig i soffan här hemma. Ska strax leta fram mina träningskläder sen ska jag leta fram en bra bok att läsa.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0