Nya däck

Åkte till plåtis däck och bytte däck vid halv 10 i morse. Fy fan vilken skillnade det var att köra sen när de nya däcken kom på. Medans gubbarna bytte däck på bilen passade jag på att dregla över de olika snygga fäljar som hängde på väggen i affären.  Efter det vart det hem och slänga sig i soffan en stund innan jag kom på att jag var tvungen att tanka bilen.

Tog även en tur inne på lindex och passade på att prova tubtoppen med paljetter men det var inte min stil, såg ut som en discokula så det fick inte följa med hem. Den andra toppen som jag hade hittat på deras hemsida hittade jag inte i affären vilket var tråkigt men nog bra för min plånbok.

Sen åkte jag upp till sväng in och köpte två hamburgare då min far vart sugen på hamburgare till lunch. Känndes som det tog ett halvår att köra därifrån och ta sig förbi alla jävla stoppljus innan man kom hem men maten var varm och det är huvudsaken.

Sophia kom förbi vid tolvtiden och lämnade lily här då jag ska vara hundvakt åt henne under eftermiddag/kvällen. Ska ta en långpromenad med henne och gå bort den där hamburgaren jag tuggade i mig till lunch. Men först ska jag bädda ner mig i soffan och förstätta läsa ur boken jag håller på med.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0