ÖB och skavsår

Tog en promenad upp till öb med emmy för att hon skulle handla lite. Passade på att gå i mina nya sövlar vilket jag bittert skulle få ångra sen. När vi var uppe på öb så passade jag på att köpa lite kinamix godis samt remar att ha som snacks när jag håller på och läser böcker.

När jag kom hem sen från öb så kastade jag av mig stövlarna fort som fan då jag hade fått skavsår på båda hälarna samt båda lilltårna. Så det var bara till att plåstra om såren och jag ska aldrig mer gå så långt i ett par skor jag inte har gått in än.

Resen utav dagen har jag läst boken jag lånade utav emmy och den var färdigläst lagom till middagen. Efter middagen så somnade jag uttmattad i soffan och vaknade inte till liv förens vid 19 tiden.

Sitter nu och kollar på en film på kanal 6 och funderar på att gå och lägga mig när filmen är slut.

//M

Ditt ord
Postat av: Anonym

andra boken finns här att hämta, alltså, den boken vi kommer se på bio:)

2009-10-30 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0