Vilken tid det tar

Håller på att ladda upp bilderna på fb sen i går och vilken jävla tid det tar. Okej visst det blev rätt så många bilder från gårdagens fest men ändå. Har hållt på sen kl 19 och laddat upp bilder på fejjan och jag är inte klar än!

Kollade på LA Ink förut på teven och jisses vad sugen jag vart på att gadda mig igen. Planerna finns på att göra en ny gadd inom en snar framtid, motivet är nästan klar förutom några små saker.

Nä nu ger jag upp! Jag laddar upp resten utav festbilderna på fejjan i morrn samt fler festbilder kommer upp på bloggen i morrn eller någon annan dag då jag känner för det. 

Nu blir det istället att titta på teve och moffa lite ostbågar bara för att.

//M 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0