Bättre

Börjar må bättre och känder att det var rätt beslut jag tog angående skolan.
I går så vart det lunch med kierstin och jenny på hot basilika där vi satt och
snackade en massa skit om allt möjligt.
Sen vart det en runda på stan, in på bolaget och sen satt vi ute vid bänkara
där och njöt utav vädret.
Träffade på sophia och hjärtat som vart jätte glad över att se mig den lilla grisen,
ska va hndvakt åt henne i veckan som kommer.
Sen när jag kom hem vart det soffan en stund innan det var dags för mat och sen fixa
till sig för att gå hem till barbra och festa lite med folkt.
Drog ner till lilla krog där vi var hela kvällen sen.
Kom hem vid 2 tiden efter att ha stått och prata lite med natha som jag förövrigt ska
luncha med i dag vid 12 tiden.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0