Hopplöst

Allt känns hopplöst. Jag känner mig hopplös, ledsen, misslyckad..you name it.
Känns som att jag kommer misslyckas med skolan, med allt!
Öppnade matteboken förut och det var helt blankt i huvudet, jag fattar nada.
Det känns så himmla frustrerande. Känner mest bara för att lägga mig i sängen o gråta,
dra täcket över huvudet och aldrig mer gå upp.
Och som om det inte vore nog så har jag börta få sort att sova om nätterna vilket gör att jag
känner mig som en zombie under dagarna.
Till och med matlusten har jag börjat försvinna och orken till att hitta på saker är som
bort blåst.
Börjar tvivla på mig själv att jag ska klara skolan, att jag är en bra vän osv.
Jävla pissdag, önskar det kunde vara fredag eftermiddag redan i morrn så man slapp
skolan och bara kunde lägga sig i sängen och stänga ut världen.

//M


Ditt ord
Postat av: emmy

efter man gått igenom sånna motgångar brukar man aldrig känna så igen, bara man slutför sitt mål!

U can do it madde.

2009-09-16 @ 21:53:05
Postat av: Anonym

Det är efter att ha rest sig från ett misslyckande.. som man inser hur stark man är.. så fortsätt kämpa.. för du e stark och klarar det..

Du e säkert en bra vän oxå mot de som du väl bryr dig om.. sen har du ju kastat bort en del vänner.. men shit happen.. Alla gör man misstag som man får betala.. Och du blev lite för uppe i dig själv en tid.. men det är av misstag man lär sig..

2009-09-19 @ 15:12:09
Postat av: Maddiie

Emmy: tack så mkt det värmde.

Anonymavsändae: vore intressant att veta vet du är.

2009-09-20 @ 13:22:10
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0