Jaha

Helgen bestod utav förfest hemma hos lillen i fredags innan natha och jag drog till harrys där vi träffade de andra brudarna.
Lördagen hjälpte jag jenny att flytta, när det sen var klar vart det hem och ta ett härligt varmt bad.
Efter det var det bara att fixa till middag och sen fixa till sig innan det bar av hem till jenny för utflyttningsfest. Drog till lilla krog vid elva tiden och sen vid tolv tiden drog natha och jag till statt där jenny och malin var.
Vart lite dans och mkt mingel innan kvällen på statt var slut.
Söndagen så drog jag och franken ut till julita för att plocka svamp men det gick åt helvete då det var för torrt i marken så vi drog till julita herrgård och plockade äpplen.
Åkte hem till frankens föräldrar och beslagtog varsin sofferna i väntan på att frankens tvätt skulle bli klar så vi kunde åka hem.
I dag har jag målat om min anslagstavla, röjt på mitt rum samt möblerat om på lite små saker så nu ser det lite bättre ut.
Lunchade med emmy vid 13 tiden vilket var trevligt, trycke i mig varma mackor som var gudomligt goda.
Nu är det soffhäng som gäller, ska trycka in mp3 spelaren i örona snart och drömma mig bort.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0