Saknar

Vaknade redan kl 9 men låg och drog mig i sängen till kl 11.
Sen var det bara till att leta upp engelskaboken för att sätta sig och göra klart läxorna som jag hade.
Tog ett litet break vid 2 tiden för att ta en fika med kierstin på sultans norr.
Disskuterade helgen samt en massa angående läxor, klasskompisar och LIA perioden som vi snart ska ha.
Pratade om våra familjer och diverse saker vi vart med om och helt plötsligt så kände jag en enorm saknade efter min mormor. 
Saknar henne förtillfället så mkt så det nästa värker i kroppen, kan inte fatta att det är 10 år sen hon dog.
Kommer fortfarande ihåg när jag var lite och var ute hos henne och morfar i huset och satt och lekte mitt på köksgolvet med mina indianer och cowboys i plast. 
Eller hur vi väntade på att GB glassbilen skulle åka förbi deras hus ute i sköldingen på torsdagarna så vi kunde köpa strutglass med strössel på.
Jag har en tanke, en idé men får se om det blir något med det., tiden får utvisa.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0