Skyll på mig?

I går var det skola hela dagen sen på kvällen fikade jag med madde på sultans norr. Hade jätte trevligt, pratade bara bort 1½ timme vilket bara känndes som 30 min.

I dag var jag ledig från skolan då halva klassen skulle ha heta arbeten och jag har inte det förens om några veckor. Istället så vart det sovmorgon för min del. Har dock gjort större delen utav min engelska läxa sen vart det en sväng ner på stan.

köpte alkohol och sen vart det en sväng i klädaffärerna, hon kom ut med en väst samt en tröja. Och naturligtvis så skyller hon på mig att det var mitt fel att hon hade gjort av med en massa pengar på kläder haha.

Nä ska tvätta håret och fixa middag för sen ska jag möta upp jenny och franken tio i sju för att sen bege oss till glenn och nathalie. Blir lite party där med ölspelet så lär ju segla in i dimman i kväll, kanske blir harrys oxå.

//M

Ditt ord
Postat av: Jenny

Det ÄR ditt fel ;)

2009-09-11 @ 16:42:43
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Till mitt försvar så såg du grymt bra ut i kläderna och du sa ju själv att du ville uppdatera din garderob ;)

2009-09-11 @ 18:18:56
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0