Tisdag

Följde med min farmor till läkare på morgonen sen vart det hem och sätta ner arslet och vila i 10 min.
Sen ringer kusin vitamin och vill ha sällskap så det vart en fika och lite skit snack.
Sen åkte jag till kullbergska och hämtade upp jenny och barbro innan det bar av ut till tippen för att slänga en massa skräp.
Efter det åkte vi och lämnade av barbro hemma och åkte hem till jenny och hämtade de sista utav hennes saker i lägenheten innan vi åkte i väg och käkade kebabtallrik till lunch på maistro.
Efter att ha blivit proppmätta så drog vi iväg och handlade innan det var dags och lasta ur alla sakerhemma hos hennes mor.
När allt var klart åkte jag hem och så vart det soffhäng för hela slanten.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0