Åh så skrattar vi lite till

V<rt ingen utgång i onsdags då tröttheten slog till och teve soffan vann. Tittade på scrubs och sen vart det sängen för att få lite sömn.

Klockan ringde vid kvart i åtta och sen snoozade jag fram till halv nio då jag klev upp ur sängen. Fixade till mig och gick sen ner till min frissan då hon skulle klippa/färga mitt hår. Hon kastade i lite olika färger i håret och sen när det var ursköljt så toppade hon håret pyttepytte lite.

Jag vart jätte nöjd med resultatet och jag ska lägga upp en bild sen så ni får se hur mitt hår ser ut nu för er som är nyfikna.

vart en sväng på stan med madde och fika på det nya fiket i kvarnen. Vi beställde in varsin natchotallrik och det var gott och starkt. Sen när vi var mätta och belåtna så gick vi till bibblan och kollade på gammla kort över katrineholm. Vi hade nämligen kommit in på det samtalet om hru stan såg ut för i tiden när vi satt och fikade.

När vi var klara på bibblan då vart det donkan för lite mjukglass med kolasås samt lite dricka. Satte oss vid ett bord och njöt utav det fina vädret och man kände verkligen hur vårkänslorna hade kommit.

På kvällen vart det hem till tobbe med natha för lite förfest innan vi gick ner till krogen. Kollade läget på alla krogarna innan vi bestämde oss för att stanna kvar på lilla resten utav kvällen. Kim kom in till stan och gjorde oss sällskap samt franken.

Hade skit kul när vi satt på lilla, tror fan inte jag har skrattat så mkt på en och samma kväll som igår. Efter krogen så vart det maistro då natha skulle ha mat. Sen så var kim så snäll och körde hem oss, tack gubben.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0