Dålig uppdatering

Fredag: Jobbade hela dagen och sen vart det hem för att få i sig lite mat. Sen vart det bio på kvällen med madde, chrille och kim. Vi tittade på Clash of the titans. Filmen vart helt okej, dock tycke jag det var lite lite 3D effekter. Efter bion drog vi hem till madde och chrille och tittade på Resident evil vilket var helt okej.

Lördag: Var en seg och långtråkig dag som mest spenderades framför datorn. Snackade med folk på msn sen ringde tt och vi bestämde filmkväll. Så vid sju tiden knatade jag och kim över till tt för att glo på film. Vi kollade på Percy Jackson & the olympians the lightning thief. Efter filmen så vart det lite guitar hero och teve spel innan vi drog ner på krogen. Där nere träffade vi på några få styckna som vi kände sen vart det hemgång vid 2 tiden.

Söndag: Letade nästan ihjäl mig i en massa olika affärer efter tryck knappar men efte rmkt letande så hittade jag de inne på jysk. Resten utav dagen har jag pysslat lite, åkte ner en sväng till olympos för att boak bord då vi ska ut och äta med jobbet om några veckor. Nu ska jag strax lägga mig i ett varmt bad och sen förbereda alla saker till i morrn.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0