Full fart

I går var de full fart nästan hela dagen. Började dagen med en lite sovmorgon och sen vart det iväg och storhandla vid 9 tiden. Sen efter att ha åkt hem och packat in alla varor så åkte jag och minmor ner till badhuset. Där vart det till att sola solarium, simma lite längder, bubbla och till sist bada bastu.

När vi kom hem sen så spolade jag av bilen så den värsta smutsen skulle försvinna för den var förbannat skitig. Efter det tog jag tag i och tvättade av samt oljade in hälften utav utemöblerna. 

Efter middagen gick jag hem till sophia och myste med lilys söta små valpar som snart är 3 veckor gammla. De är så söta när de försöker gå runt i valplådan, de är som bambi på hal is nästan.

När jag hade mys klart med valparna vart det en tur hem till emmy då hon skulle färga mina ögonbryn och fransar. Ja vart jätte nöjd med resultatet så nu kan jag lägga undan ögonbrynspennan på obestämd tid.

Knatade hem sen och var inställd på att jag skulle behöva vara med på årsmötet men det slapp jag så det vart till att varva ner i soffan med lite ben & jerrys ice cream och snacka med folk på msn.

Idag är det jobb och gym som gäller men först ska jag fixa lite lunch innan det är dags att röra på sig.

/M 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0