Nöjd med tillvaron

Jag är riktigt nöjd med min tillvaro. Det rullar in pengar i slutet utav varje månad, jag har ett jobb som jag trivs med. Har underbara vänner som får mig att skratta samt finns där när man behöver en uppmuntrande kram.

Visst skulle det vara skönt med 4 egna väggar samt en egen bil och någon att dela mitt liv med men man ska inte klaga över det man inte har utan vara nöjd med det man har. Allt kommer i sinom tid, det gäller bara att ha lite is i magen och vara glad för det man har.

Visst det är tråkigt att några vänner har kommit och gått men jag är oerhört tacksamm för de som finns kvar i mitt liv för det är de jag verkligen kan lita på och vet vart jag. Ni vet vilka i är och ni är guld värda ska ni veta ♥

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0