20100801

I går gick jag bort till emmy som hade fest och sen vart det vidare på harrys. Där inne träffade jag nicklas, sandra, susanne och tt. Var lite skit snack och dansande innan jag gick hem till sötnosen.

Idag vart det lång sovmorgon innan vi klev upp. Åkte hem till mig vid 4 tiden för att käka middag. Träffade på chrille utanför våran gästparkering så han visade bildera som de hade tagit på charlie. Det var inte en lite klump de hade fått men söt var han.

Efter middag åkte vi och handlade lite och sen kom chrille upp på en kopp kaffe. Efter att han åkte tillbaks till madde och charlie i e-tuna så har jag suttit framför datorn och fixa lite och kim har spela xbox.

Vi ska strax titta på lite serier på teve innan det bli sovdags för mig då en ny arbetsvecka drar igång för mig, sötnosen börjar ju sin semester i morrn.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0