Captain morgan och hot shots

Myste ner oss i soffan efter middag och slö tittade på lite serier som gick på teven. Sötnosen började känna sig hängig så han passade på att vila en liten stund medans jag satt framför datorn och nördade lite.

Klickade hem lite saker till badrummet sen laddade jag ner hot shots. För att bota min förkylning lite granna så blandade jag till en rom och cola. Det smakade kalas gott, sötnosen botade sin förkylning lite senare med kaffe med konjak i. Vi får väl se ifall det ger något bra resultat på oss.

Kollade på hot shots sen, även fast filmen är gammal så skrattar man fortfarande åt den. Slö tittar lite på teve nu men känner att det snart är dags att förflytta sig till sängen.

Over and out

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0