Face mask

Förkylningen börjar släppa mer och mer vilket är jätte skönt. Dock så börjar ju sötnosen bli sjuk i stället men lika bra att vi båda får det så man slipper det sen.

Passade ialla fall på i morse att lägga en sval och skön ansiktsmask, man ser ju inte så jätte snygg ut i den men skönt som tusan var det. Huden vart jätte len och skön så nu känner jag mig ännu piggare Bjuder på en bild så ni kan se hur snygg jag var med ansiktsmasken

Ska göra i ordning lite lunch och sen ska jag ner på stan och fixa lite ärenden. När det är avklarat så blir det till att städa och tvätta lite, har ju inget annat att göra så jag kan ju lika bra roa mig med det


/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0