Guld värd

Tog en fika förut med natha på sultans, vi satt och ventilerade oss om allt möjligt. Vi hade lite att gå igenom då vi inte har träffats på ett tag. Men o andra sidan behöver man inte träffa varandra hela tiden ifall man är äkta vänner. För är det äkta vänskap så ska det kunna gå flera veckor utan att man ses och sen när man väl ses så är det som om man träffades i går. Och så är det mellan oss och i mina ögon så är du banne mig guld värd gumman för du finns alltid där för än <3

Efter att vi hade fikat klart så vart det en tur ner på stan för att kolla på lite kläder. Vart hm och lindex men jag hittade inget som föll mig i smaken förutom ett par leggings och ett nagellack som fick följa med mig hem. Tycker klädemodet nu för tiden är så konstigt eller så är det jag som är för kräsen.

Nu ska jag smälta middagen innan det är dags att röra på sig igen. Ikväll är det bio som gäller, vampyrer suger. Sen får vi se ifall jag eller vi båda tittar ut en sväng på krogen. Den som lever får se.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0